Časté dotazy

Pokud jste zde odpověď na vaší otázku nenašli, volejte infolinku +420 225 354 582



Můžu k jednomu telefonnímu číslu uložit více platebních karet?

Ne, jedno telefonní číslo je možné spárovat pouze s jednou platební kartou. Ta nesmí být expirována, nesmí být blokována a současně musí mít povolené transakce na internetu.

Mám více telefonních čísel a jednu platební kartu, jak můžu ke kartě napárovat více telefonních čísel?

Pokud máte více telefonních čísel, registrujte si platební kartu (klidně i jednu a tu stejnou) ke každému telefonnímu číslu samostatně. Navíc tak můžete získat bonus 15 minut volání na každé telefonní číslo zvlášť!



Jsou platby kartou bezpečné?

Platby kartou na internetu jsou při zachování bezpečnostních zásad bezpečnější než klasické výběry z bankomatu, kde je riziko instalace zařízení, které se mohou využívat ke zneužití karet. My používáme výhradně platební bránu ČSOB, sami data o Vaší kartě neznáme. Není se čeho obávat. Navíc kdykoliv můžete jednoduše autorizaci karty zrušit.

Platební kartu mám ale ještě jsem na internetu neplatil. Poradíte mi?

Rádi Vám vše vysvětlíme a se zadáním karty k telefonnímu číslu pomůžeme. Buď můžete zavolat Vy nám na infolinku +420 225 354 582 a nebo nám zanechat telefonní číslo na Vás ve formuláři a my Vám zavoláme zpět.




Na jaké čísla mám volat, když už jsem autorizovaný?

Po autorizaci již nevyužíváte prémiové čísla (906 701 701 a 904 30 44) ale běžné neprémiové čísla. Voláte a píšete SMS na číslo 296 202 303, kde platíte 49Kč/min. volání a píšete SMS za 30Kč/sms. Tyto částky jsou vám pak účtovány přímo z vaší platební karty.

Po prozvonění se mi znovu načte předešlá přihlašovací obrazovka. Co mám dělat?

Tento případ může nastat, pokud máte v prohlížeči blokované cookies, nebo nainstalované různé doplňky, které načtení přihlašovací obrazovky blokují. Řešením je vypnutí doplňků/povolení cookies nebo jednoduše použití jiného prohlížeče pro registraci. Vybrat si můžete z Edge, Chrome, Firefox nebo Opera.