Ne, jedno telefonní číslo je možné spárovat pouze s jednou platební kartou. Ta nesmí být expirována, nesmí být blokována a současně musí mít povolené transakce na internetu.
Pokud máte více telefonních čísel, registrujte si platební kartu (klidně i jednu a tu stejnou) ke každému telefonnímu číslu samostatně. Navíc tak můžete získat bonus 15 minut volání na každé telefonní číslo zvlášť!
Platby kartou na internetu jsou při zachování bezpečnostních zásad bezpečnější než klasické výběry z bankomatu, kde je riziko instalace zařízení, které se mohou využívat ke zneužití karet. My používáme výhradně platební bránu ČSOB, sami data o Vaší kartě neznáme. Není se čeho obávat. Navíc kdykoliv můžete jednoduše autorizaci karty zrušit.
Rádi Vám vše vysvětlíme a se zadáním karty k telefonnímu číslu pomůžeme. Buď můžete zavolat Vy nám na infolinku +420 225 354 582 a nebo nám zanechat telefonní číslo na Vás ve formuláři a my Vám zavoláme zpět.
Po autorizaci již nevyužíváte prémiové čísla (906 701 701 a 904 30 44) ale běžné neprémiové čísla. Voláte a píšete SMS na číslo 296 202 303, kde platíte 49Kč/min. volání a píšete SMS za 30Kč/sms. Tyto částky jsou vám pak účtovány přímo z vaší platební karty.
Tento případ může nastat, pokud máte v prohlížeči blokované cookies, nebo nainstalované různé doplňky, které načtení přihlašovací obrazovky blokují. Řešením je vypnutí doplňků/povolení cookies nebo jednoduše použití jiného prohlížeče pro registraci. Vybrat si můžete z Edge, Chrome, Firefox nebo Opera.
1 SMS je vždy 160 znaků bez diakritiky. Moderní telefony umí zpracovat i diakritiku, také vám dovolí natáhnout zprávu a na pozadí jí pak posílají rozdělenou na několik menších částí. Proto pokud napíšete 160 znaků dlouhou zprávu s diakritikou, reálně může být zpráva operátorem zpracovaná o délce 310 znaků (diakritika délku natahuje) a systém bude účtovat zprávy 2. Stejně tak je to v případě, když vám telefon nezobrazuje počet znaků, zpráva se úměrně délce rozdělí. Doporučujeme proto psát zprávy bez diakritiky.
Aby Váš hovor nebyl přerušen, pokud je to možné, na účtu Vám na začátku hovoru rezervujeme vyšší částku. Jakmile hovor skončí, do banky systém posílá příkaz k uvolnění blokace a zaúčtování částky odpovídající reálné délce hovoru. Některé banky ovšem tuto blokaci částky ihned neuvolní, částka ale z vašeho účtu neodejde a můžete ní nadále disponovat (i pokud banka ukazuje opak). Obdobná funkcionalita je u SMS zpráv. Určitě vám ale nikdy nestrhneme z účtu více, než reálně za hovor/zprávy utratíte.